poniedziałek, 5 maja 2014

Nominacja

Bacillo dostało wczoraj od Violi (http://mojasekretera.blogspot.com) nominację do Liebster Award. To bardzo miłe wyróżnienie, a jeszcze milszy fakt, że jednak ktoś zagląda na tego bloga tak na serio :)
Viola zadała 4 pytania (ufff... ;) ) A ja ku mojej radości już na nie odpowiadam: 

1. Zima czy lato?
 Lato!
2. Domatorka czy obieżyświat?
Domatorka i "obieżyinternet" ;) 
3. Stoicki spokój czy skrajna ekspresja?
Często duszona w sobie skrajna ekspresja chowana za stoickim spokojem.
4. Gdybyś miała do wyboru niebieską lub czerwoną sukienkę, to czy na pewno kupiłabyś czarną?
Wzięłabym wszystkie ;)  Albo nie.... tą zieloną!

Teraz moim zadaniem jest wytypować inne blogi do Liebster Award, jednak na to potrzebuję trochę czasu. Nie odkryłam jeszcze tylu czeluści blogowej sfery, że ciężko mi tak nagle wybrać. Ale już niedługo będą moje nominacje :) 


2 komentarze:

  1. 4. Strzał w 10 ;)
    Pozdrawiam cieplutko.
    Ciekawi mnie z jakiego sznurka są Twoje śliczności. Ja bawię się techniką makramową, ale nie wiem czy nadawałby się do wiązania, czy nie jest zbyt elastyczny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To odzieżowy sznurek bawełniany o grubości 5 mm. Nie jest ani trochę elastyczny więc myślę że mógłby się nadawać :)

      Usuń

Zapraszamy do komentowania i dzielenia się z nami swoimi opiniami na temat naszych prac :)